Dappere dodo training 2025

Dappere dodo training 2025

Waarom de dappere dodo, vraag je je misschien af? Nou, de dodo is een symbool van moed en uniek zijn. Net als deze bijzondere vogel, willen we jou aanmoedigen om je eigen weg te vinden in sociale situaties, je stem te laten horen en op een zelfverzekerde manier contact te maken met anderen. Tijdens de training ga je samen met andere deelnemers op avontuur, waarin je spelenderwijs leert hoe je op een positieve manier omgaat met uitdagingen in de sociale vaardigheden. En wie weet, misschien ontdek je wel dat je nét zoals de dodo, een echte avonturier bent in sociale interacties! Dus vul dit formulier in en we nemen contact met je op of je in aanmerking komt voor de dappere dodo-training. Samen leren, lachen en groeien!

Data Dappere dodo training.

Voor de basisschool groepen 4, 5 en 6 van 15.30 tot 16.15 uur (11, 18, 25 maart, 1, 8, 15 april, 6 en 13 mei) Voor de basisschool groepen 7 en 8 van 16.20 tot 17.05 uur (11, 18, 25 maart, 1, 8, 15 april, 6 en 13 mei) Let op! De 1e les (11 maart) is met 1 ouder/voogd/verzorger en de laatste les (13 mei) ook. Er zijn geen jongere broertjes of zusjes welkom bij deze trainingsmomenten. Bij de training horen sommige weken oefeningen voor thuis. Wij verwachten wel dat deze oefeningen ook daadwerkelijk gedaan worden.

Persoonlijke gegevens van het kind:

Aanmelding is nog niet definitief. In week 8 komt er meer informatie via mail of telefoon.
Naam kind(Vereist)
MM slash DD slash JJJJ
Basisschool gegevens kind(Vereist)

Medische achtergrond:

Eventuele relevante medische of psychologische informatie (bijvoorbeeld diagnose van autisme, ADHD, etc.)

Persoonlijke gegevens van ouder/voogd/verzorger:

Naam 1:(Vereist)
Naam 2:

Hoe kunnen wij je bereiken?

We gaan graag met je in gesprek. Hoe kunnen we in contact komen?
Je e-mailadres(Vereist)

Reden voor aanmelden

Welke specifieke sociale uitdagingen of problemen spelen er bij het kind waarvoor hij/zij moet worden aangemeld voor deze training?

Achtergrondinformatie

Een korte beschrijving van de thuissituatie (denk aan gezinssamenstelling en belangrijke gebeurtenissen) Eerdere ervaringen met sociale vaardigheidstrainingen of soortgelijke programma's? Zoja, welke

Observaties en feedback van ouders/leerkrachten:

Hoe is het gedrag op school en thuis? Zijn er andere hulpverleners of zorgverleners betrokken bij het kind? Zijn er andere hulpverleners of zorgverleners betrokken bij het gezin?

Gevoelens en emotionele toestand:

Hoe voelt het kind zich in sociale situaties? Omschrijf dit gedrag:

Hobby's en interesses:

Activiteiten waar het kind graag aan deelneemt (dit kan helpen bij het maken van connecties met andere kinderen tijdens de training)

Doelen:

Wat hopen de ouders of het kind zelf te bereiken met de training? Welk doel kunnen we aan de training hangen?